Płatność i dostawa

Płatność za zamówienie

Za zamówienie możesz zapłacić kartą Visa, Visa Debit, MasterCard, Amex, P24 i PayPal.

Inne opcje płatności dostępne przy kasie (w zależności od Twojej lokalizacji) to: ApplyPay, AmazonPay, Giropay, iDeal, Bancontact, EPS,  i Multibanco.
Wszystkie ceny są podane w złotych polskich (PLN)

Dostawa zamówienia

Polska: Zamówienia powyżej 150zł: DOSTAWA GRATIS
Polska: Zamówienia poniżej 150zł: 13,99zł
Kraje europejskie: 13,99 zł
Kraje międzynarodowe: od 20,00 zł (liczone przy kasie)
Opłaty za wysyłkę nie dotyczą minimalnego zamówienia.

Czas dostawy

Polska: 2 do 5 dni roboczych
Polska: od 2 do 5 dni roboczych
Międzynarodowe: od 7 do 12 dni roboczych
W przypadku produktów znajdujących się w magazynie. Produkty z dłuższymi terminami dostawy są zalecane na stronie produktu. Wymagamy zapłaty przed wysyłką zamówienia.

Metody dostawy i śledzenie

Zamówienia są dostarczane przez ABM Parcel Premium, DHL i GLS.

Po potwierdzeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem z numerem zamówienia. Możesz zalogować się na „Moje konto” i sprawdzić status wysyłki swojego zamówienia, korzystając z numeru zamówienia.
Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci numer śledzenia pocztą e-mail, abyś mógł go śledzić na stronie internetowej przewoźnika (w zależności od usługi kurierskiej). Numer śledzenia może nie być aktywny, dopóki przewoźnik nie zaktualizuje statusu śledzenia.

Należy pamiętać, że Conceive Plus nie wysyła w dni świąteczne.

Niedostarczalne pakiety

Czasami zamówienia są zwracane do nas w stanie niemożliwym do dostarczenia, ponieważ zostały odrzucone, nieodebrane lub adres dostawy jest nieprawidłowy. Jeśli tak się stanie, możesz otrzymać paczkę ponownie. Jeśli nie będziesz już potrzebować zamówienia, zwrócona zostanie wartość towaru, pomniejszona o wszelkie koszty poniesione przez przewoźnika w celu zwrotu paczki do nas. Koszty wysyłki nie podlega zwrotowi. Poprosimy Cię o uiszczenie opłaty administracyjnej w wysokości 5 € za ponowne wysłanie zwróconego zamówienia z powodu nieprawidłowego adresu.

Nie ma w domu, aby odebrać przesyłkę

Jeśli paczka została dostarczona i nie ma Cię tam, aby ją odebrać, możesz zostawić kartę z prośbą o odebranie paczki z lokalnego urzędu pocztowego. Masz możliwość wprowadzenia adresu wysyłki, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone pod Twój adres pracy.

Zamówienia międzynarodowe

Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek dostawy, na które mogą mieć wpływ zwyczaje, zdarzenia naturalne, strajki lub opóźnienia w transporcie, ani żadne dodatkowe opłaty, cła lub opłaty po opuszczeniu przez paczkę Europy. Jeśli nie jesteś zadowolony z dostawy zamówienia, najpierw skontaktuj się z firmą spedycyjną.

Opłaty celne

Niestety nie możemy kontrolować odprawy celnej i dodatkowych opłat nakładanych na zamówienia międzynarodowe przy wjeździe do kraju poza Europą i opłaty te musi uiścić klient.

Prywatność i dyskretne opakowanie

Szanujemy Twoją prywatność i dyskretnie wysyłamy. Zamówienia są pakowane w standardowe brązowe kartony lub standardowe opakowania firmy spedycyjnej bez wskazania zawartości. Naszym celem jest dostarczanie najlepszych produktów i usług na najwyższym poziomie.

Masz problem z zamówieniem?

Twoja satysfakcja jest dla nas priorytetem, więc jeśli otrzymałeś swoje zamówienie w uszkodzonym lub wadliwym stanie, wypełnij ten formularz, aby skontaktować się z nami, abyśmy mogli zrobić to dla Ciebie.

Brakujące zamówienia

Niedostarczenie zamówienia należy zgłosić na adres [email protected] w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o wysyłce. Nie możemy przyjąć roszczeń dotyczących niedostarczenia przesyłki poza 14-dniowym limitem.

Brakujące lub niewłaściwe elementy

W bardzo mało prawdopodobnym przypadku braku produktów w zamówieniu lub otrzymania niewłaściwego produktu należy nas o tym powiadomić w ciągu trzech dni (3).

Warunki sprzedaży

Przetwarzamy Twoje zamówienie zgodnie z naszymi warunkami i wymagamy Twojej zgody na to przy potwierdzaniu zamówienia.